Kan et ringesystem hjælpe min forretning?

  • af

Vi viser reklamer for låneudbydere og dækker ikke nødvendgivis hele markedet for låneudbydere

Sidder du og undrer dig om et givent ringesystem kan hjælpe din virksomhed? Og har du tankerne;

Er det for dyrt for mig, og er det overhovedet bedre end min telefon og mit CRM system?

Vi har et CRM system, vil det ikke være bøvet at skulle til at skifte?

Alle disse tanker er relevante når man overvejer at skifte til et ringesystem?

Til det første spørgsmål kan man også stille sig selv, hvor meget omsætning mister jeg, hvis jeg glemmer at ringe en kunde op på et aftalt tidspunkt, eller går der nogle emner tabt i mit nuværende system hvor meget mister jeg så på det? Der kan det alt efter hvor omhyggelig man er med sine emner, komme til at miste relativt store summer på den lange bane.

Er man til gengæld meget omhyggelig med sine kunder, og sikrer at man altid får ringet op til de rigtige emner på det rigtige tidspunkt, kan man stille sig det spørgsmål, om man måske ikke er effektiv nok, og om man burde kunne nå igennem flere emner, hvis man brugte et andet system end ens eget.

Der findes mange gode ringesystemer til at få ringet en masse emner igennem på kort tid, men så findes der også nogle som samtidig er rigtig gode til at nurse om alle ens emner, så man aldrig misser et genopkald, og altid kan huske hvad man har snakket med alle kunder om, ved hjælp af man kan se afsendte mail, hvornår de er åbnet og hvor mange gange kunden har set dem, og skrevne noter og lytte til tidligere opkald.

BlueNordix hedder virksomheden, som står bag et nyt smart ringesystem, MyBlue, som har kombineret effektiviteten til at ringe mange emner igennem sammen med omhyggeligheden ved at nurse for emnerne og ramme dem på de rigtige tidspunkter.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *